fredag kväll

fick besked idag, jag fick platsen.
finns ett problem och det måste lösas!


mamma och pappa säger att de skulle tycka att det var skönt om jag åkte bort ett tag, de frågade även thompa om han inte också kunde åka, men jag tror såhär.. det är inte ett dugg sant, de kommer sakna mig så jävla mycket, speciellt om kvällarna när vi brular "bråka" och skämta, för jag är nog den största glädjespridaren i den här familjen som får alla att skratta (och då gills det inte att thom håller på och ska skrämmas hela tiden haha) jag tror min familj skulle sakna mig så mycket, de blir nog riktigt tomt utan mig. Jag menar, till och med min tuffa pappa sa till mig i telefon när jag vari turkiet att han saknade mig och att det faktiskt var lite tomt utan mig. Och nu blir jag borta i lite mer än en månad.. hur ska min käre far klara sig? ;)



Kul att du hör av dig och att du visar att du lever. Har inte hört ett ljud från dig på ett tag nu, man börjar ju undra vad som händer egentligen och vad som nu har ändrats helt plötsligt? Får väl se hur du reagerar imorgon när vi ses..



Nu är det bara en vecka kvar, jag kan knappt hålla mig längre..

Kommentarer
Postat av: josefin

jo jag vet:) puss mohahaha. sdhu får utsäkta lit durnk:D<3

2009-03-06 @ 23:50:56
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Var fick du en plats? :)

2009-03-07 @ 19:50:09
URL: http://annastur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0