gårdagen är svårslagen.

det blev utgång igår iallafall även fast det inte var meningen så, fia var trött och sliten och egentligen var jag det med, men jag var såå sugen på att dricka, får sms av fia när jag verkligen hunnit blivit trött och sur för att de inte skulle bli något, "ring mig nu" och jag hinner knappt ringa upp förren hon svaraar UTGÅÅÅNG telefon, gladast!

slängde på mig kläderna, fönade håret, sminkade mig lite fort, svepte lite dricka sen var det bara att åka ner på stan till fia, drack ännu mera sen ner på joar. dansade på bord, bjöds på shotkanna, träffade massa trevligt folk och då får man inte glömma bort göteborgarna ;D hade skit kul igår, så det är lätt värt att vara sliten idag ;)


Du skrämmer mig!

Kommentarer
Postat av: Barre

Party med mig om 2 veckor då. ;D Hoppas du går på studentfesten. ^^

2009-03-21 @ 14:22:06
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, shotkannan bordsdansning och goa göteborgare ;d hahaha faaan vilken kväll alltså :d SÅ JÄVLA KUL, ses i kväll hjärtat <3

2009-03-21 @ 15:52:41
Postat av: FRU NORDMAN

haha, shotkanna, dans på bord, o goa göteborgare var vår kväll ;D MASSA DANS! o massa synder ;d men de är så man ska leva livet sööt, ses snart lille skutt!! <333

2009-03-21 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0