Håll tummarna för mig!

Jag skulle göra allt för att komma härifrån nu, man ska inte fly ifrån alla problem egentligen men jag tycker inte att jag gör det genom att åka. får jag åka, kommer jag må så mycket bättre och jag vet att under tiden kommer jag själv kunna växa som människa. jag måste få ägna tid åt mig själv, inte tänka på alla andra, stänga av allt som heter "hemma" och "enköping". Slippa allt som har med allt att göra och bara få vara mig själv o leva mitt liv. Och det var faktiskt elin som fick mig att inse det och ännu mera zophia, jag är värd det här och jag tänker inte ge upp nu utan kämpa. Det här handlar inte om att komma ifrån vissa människor, eller något sånt. Utan jag gör det här för min skull, och de som mest tar emot att lämna är zophia, bara för att hon flyttar efter sommaren, men när även hon vill att jag ska åka och göra det här till min grej, då finns de inget som stoppar mig..


inte har jag varit på topp de senaste dagarna, mycket som händer och kommer hända de närmaste veckorna och minsta lilla har gjort mig arg och sur, känns inte som att något går som de ska. och verkligen den ända som fått mig att känna mig lite bättre är zophia, för hon är den ända som märkt och sett att något är fel och tagit sig tid för mig och jag är glad för det och jag är glad för allt du sa idag ♥



jag blir så frustrerad över att du inte ser..

Kommentarer
Postat av: NORDMAN<3

de är klart du ska åka, som jag sa tll dig i dag, folk är inte som alla, man får aldrig nått tillbaka, men jag varnade dig för att inte bli som jag känslo kall, så jag blir glad när du säger att u förstår vad jag menar o att du förstår att jag bryr mig även fast jag inte alltid vissar de på bäst sätt, but you go girl, And I will be here when you come home again, så om du åker så kommer du ju alltid tillbaka hit til lenköping o mig <3

2009-03-05 @ 21:09:07
Postat av: elin

det kommer gå alldeles utmärkt, kan nästan lova det. du kommer trivas som fisken i vattnet tror jag :) jag håller tummarna (Y) <3

2009-03-05 @ 23:37:14
URL: http://eliiinwallen.blogg.se/
Postat av: Mami

2009-03-06 @ 12:43:26
Postat av: mamma

Jag håller tummarna... vet att du så gärna vill iväg, tror att du skulle må bra av det, fast vi skulle sakna ditt tangent-knattrande och sms-ljud ;).

Love U

2009-03-06 @ 12:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0