knäppa ida!

Sitter och skrattar för mig själv, hör min egna röst i bakhuvudet..
Hör mig själv och mitt eviga tjat om "nu är de bara 403 dagar kvar, nu är det bara 7 månader kvar" osv.. just därför känns de helt sjukt att nu säga, endast 2 dagar kvar ;s det är säkert, javisst jag fyller år, men ingen förutom mina föräldrar vet hur länge jag har väntat på den här dagen, värst var det nog när thom (min storebror) fyllde 18, det var ingen rolig dag för min del kan jag säga :( Och det är så skönt att på fredag är det min tur att bli myndig, att få körkort, att kunna gå ut med alla andra och inte behöva stanna hemma för att man inte har åldern inne.. imorgon är det torsdagen den 12e mars, min allra sista dag i hela mitt liv som omyndig, min allra sista dag som 17åring.


tråkigt gällande lördagen, men jag överlever, kanske överlever jag inte ens fredagen till och börja med ;D haha. Men visst, jätte tråkigt att så många inte kan eller har pengar osv, men de som fortfarande kan får självklart komma till mig på fredagen istället :) sen blir de utgång. lördagen återstår alltså nu att se hur de blir, kanske blir de olearys, om några vill det? Annars är jag sugen på västerås, konrad! :) Hör av er!



det finns ingen låt i hela världen som är mer sommar för mig, jag har alltid älskat den här låten. Den får mig att tänka på endast glada människor, sommarvörme, tivolin då det börjar bli vår, hamnfesten och påverkade människor och bara massa skratt. Finns det något som är mer underbart än det?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha den låten får oxå mig att tänka på sommar!

Alltid åka runt i bil och lyssna åh saknar!

Sommar kom NU!!!

2009-03-12 @ 01:05:08
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/
Postat av: Miikz

tänk bara på att det är 20 och 21 på de flesta nattklubbar på lördagar! :)

2009-03-13 @ 09:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0