längsta måndagen i mitt liv.

okej, började skolan åtta imorse, kom knappt upp men jag var som sagt tvungen! gjorde världens frukost i skolan, med gröt, ägg, bacon, stekta ägg, prins korv, massa olika sotrers bröd, ostar, och andra pålägg, flera juicer, te och kaffe. riktigt gott, hur mysigt som helst att äta världens godaste frukost ihop med världens bästa bästa klass.


dagen fortsatte med två hundra prov, TUR ATT JAG HAR TOBBE! Men jag klarade mig bra utan honom på det andra provet också, jag hoppas på mellan VG-MVG kanske till o med? i hope so!

nu blir det att dricka massa med mosserande viner (stavning?) sen äre blommor som gäller och efter det ska jag jobba till halv nio och där med den längsta måndagen i mitt liv. tur är väl att min kära zophia och kajsa ska komma förbi och äta med mig och prata om allt :) hörde något om stockholm imorgon?

-
Blir bara så trött faktiskt, jag trodde faktiskt att du om någon visste hur extremt less jag är på töntiga onödiga tjafs mellan tjejer.. Och då spelar det ingen roll hur bra vänner man är, jag skiter i vilket. För krigar man för att tjafa, så kan man lika gärna lämna mig ifred för jag tänker inte delta.
-


FYRA DAGAR KVAR!
och ska jag vara ärlig så är jag trött bara jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0