min födelsedag!

började med körlektion som gick kanon, sen skolan där jag gjorde nationella, hoppas på vg i engelska nu :) sen bar det hemåt och började fixa iordning allt. efter klockan sex började mina släktingar komma och jag har aldrig varit så nöjd med mina presenter, allt jag fick igår var bara toppen saker! 

 
den här godingen bland annat blev min igår, dock i silver! :) Sen fick jag hur mycket blommor som helst, alla var jätte fina, sen även parfym, två nya bukovskinallar, pengar, godis, trisslotter, uppläggningsfat, smycken, en sjal, massa roliga kort och mycket annat, jag är verkligen så supernöjd!

efter en stund så började det ramla in partyfolk, vi spelade öl-spelet, sjöngsingstar och hade det allmänt riktigt jävla kul faktiskt, bara människor man tycker om och alla var glada och hade förmodligen lika kul som jag hoppas jag :) sedan drog vi ner på joar, där var det inte lika roligt dock, men helt okej. mådde väl kanske inte så himla bra, men vaken var jag iallafall ;D .. Tack alla för igår, alla som var med, för alla presenter och alla gratulationer, ni gjorde min 18års dag till den bästa!


   

   




Idag mår jag inte så jävla bra, klockan är snart sex och jag är hungrig och sliten efter en tuff natt jag kämpat mig igenom. jag skulle bara vilja ha orken att ta mig in i duschen, äta mat, slå på en film och sova, sova sova. Egentligen skulle det varit fest ikväll men de blev inställt eftersom att så många inte kunde, klart jag var besviken men idag är jag enbart glad. jag hade aldrig orkat dricka idag igen, ännu mindre fixa iordning mig. har inte ett dugg sug efter alkohol, tack gode gud för det.


Kommentarer
Postat av: badman

den blonda var ju lite het ^^

2009-03-14 @ 18:45:35
Postat av: nordman

heeell yeeaah den krypande ida har vi nusätt ;D <33

2009-03-14 @ 19:43:47
Postat av: Mamma

2009-03-14 @ 21:23:12
Postat av: Anonym

Vad roligt att du tyckte att den efterlängtade födelsedagen vart lyckad. Allt för din Honey!

2009-03-14 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0