open doors baby

så man kan springa till grannen!


Idag har jag jobbat och slitit, 10 timmars blev det idag, alexandra och jag jobbade med att servera på en begravning, helt okej, men ändå en konstig situation på något sätt, men de gick bra, vi kämpade med tårtorna och alexandra's tårtbitar såg ut som bilolyckor men inte mina ;D haha. När alla hade gått och vi ska skynda med att röja, då går diskmaskinen sönder och alexandra blev dyngsur med diskvatten, jag tyckte det var roligt iallafall eftersom att jag inte blev blöt ;D haha

efter det kom jossan som precis tatuerat sig, (riktig fin för den delen, god job!) och hämtar oss, stannar en snabbis på mat och små prat och pratar genom studenten med malou och pippi som förövrigt ska åka vagn med oss :) wei, sedan fortsatte färden till donken, mums! sedan hem och dog i sängen typ.


vad lider folk utav? folk är bara rent utsagt svartsjuka eller så äre något annat skit i luften. folk snackar så mycket skit och hälften är ju överdriven och det värsta är att folk också tror på det. jag vill inte ha något med den där karl och göra, just därför har jag inte träffat honom. jag vill inte träffa honom heller, jag tycker inte om honom och det är defenitivt ingenting mellan oss. att tre personer ska bli så sura på något som inte ens finns, för att jag säger vad jag tycker och för att en annan säger hur saker och ting är. är det någon som behöver växa upp, så äre nog du lilla kotten och DU, jag trodde vi var bättre vänner än så, ring om det är något istället för att sitta och snacka nu bakom min rygg och var sur, ta allt med mig istället, tack!


Imorgon gäller det, naaaaaajs!


Saknar min Fialotta, men i helgen blir det röj, POWER OF THREE!
Och kanske ska baby med till Hultsfred! :D LYCKLIGAST!

Kommentarer
Postat av: BoNiiiTa

Gumman förlåt om jag var jobbig på msn =/

Hoppas vi kan ses snart..



Puss

2009-04-02 @ 00:54:09
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Fru nordman

Hihih, hell yeeaaah, först blir de v-ås sedan full rulle hela helgen ;D YEEY sånt gillar vi :D <4

2009-04-02 @ 14:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0