"put you'r ass up in the air"

fixade och donade i massor här hemma med matlagning, städning, diskning och massa annat. var planerat myskväll med fia, men precis som förra helgen får man sms, utgång. så det var ju bara att dra ner på systemet, hem duscha, leta kläder, färga håret (vilket var planerat redan innan), sen var jag klar. linda och fia hämtar upp mig för att sedan åka ner till linda och börja fördricka där. hur kul som helst, även hennes trevliga grannar plus deras vänner kom även över, drack, pratade och blev en aning utskämd? humf, iallafall tar taxi ner på joar, träffar älskade charlotte och hennes fia, pippi, annika och massa andra trevliga prickar. kvällen bestod av dans och massa skratt, dock slutade med att jag blir slagen i ansiktet, vilket svider och ser lagom rött och halvsvullet ut idag, kom även sedan på att jag var lite för onykter och klockan var alldeles för sent, eftersom att jag skulle upp och jobba på lördagen vid sju. men kvällen slutade inte där, jag och fia knatar upp på torget för att ta oss till kim's för att käka pommes, då det står en efterbliven idiot på 30 bast och snackar skit om min 15 åriga kusin, taggar till och blir förbannad och drar upp en diskution som inte ledde någon vart förutom att jag var tokförbannad och för att fia tog mig därifrån i stort sett..

(massa detaljer, men jag kan nästan lova att jag glömt massor..)

hem och sov i två timmar, sedan upp och jobba på ett pass som var 13 timmar, så jag är ganska slutkörd just nu, kan ju nästan säga att jag bara tog en powernap, alltså har jag varit vaken i 34 timmar (-2 som jag sovit) och med att festat, krogen och jobbat.. men sen de roliga är också att inatt ställer man fram klockan en timme, vilket betyder en timme mindre att sova, en timme jag behöver, för imorgon börjar jag halv åtta och jobbar i 13 timmar igen, wei!


  

Kommentarer
Postat av: Barre

Du hamlar alltid i trubbel du på fyllan. ;) Du passar verkligen i den nuvarande frisyren du har, det där lite kortare och uppsatt. =)

2009-03-28 @ 21:45:22
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: Sofia Rytterlund

Rikigt kul att få träffa dig :D Du får komma hit snart :)

2009-03-30 @ 20:40:33
URL: http://glory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0