segast i världen.

i fredags var jag bara hemma, även moster och morbror var här och åt middag!

sen lördag jobbade jag först, riktigt kul med såå mycket folk osv, det fanns saker som var roligare och vissa som var tråkigare, men allmänt var det en helt okej dag :) efter jobbet gick jag upp till zophia, vi åkte hem till mig så jag fick byta om sen åkte vi ner och handlade godis och annat gott precis som vanligt, sen hem till zophia igen och åt middag med hennes familj som jag tycker så mycket om :) sen kollade vi melodifestivalen och röstade för glatta livet! sen åkte jag hem och sov.


idag har jag jobbat, sliten och helt död i kroppen.

imorgon blir det först skola, sen jobba och då får jag även sällskap av zophia och kajsa, vilket aldrig är fel! :)


den 15 augusti äre du och jag som drar iväg, förhoppningsvis är det här den bästa present jag någonsin kunnat gett dig! du är värd allt i världen vännen och jag är glad att jag får vara en del av ditt liv! vill inte att du ska lämna mig några dagar senare
:( jag kommer stå på din gata och vinka av dig o tårarna kommer spruta!
jag älskar dig zophia johansson!

Kommentarer
Postat av: NORDMAN BABY NORDMAN!

det är den bästa presenten någon någonsin kommer kunna ge mig, hade aldrig kunnat tro de!! kan verkligen inte uttryka mig i ord hur glad jag är över de, tack så jätte mycket eleonore ida karlsson för att du ville ge mig en alldeles speciell upplevelse som jag kommer komma ihåg resten av mitt liv!du är underbar, kommer aldrig glöma vad du gjort! Ses i morgon hjärtat!!

TACK TACK TACK TACK TACK TACk :') <2

2009-03-08 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0