tears don't fall.. right?

Man skulle kunna jämnföra det allt med ett litet barn, som struntar i sina gamla leksaker så fort han/hon får en ny att leka med. Egentligen var det väl inte så heller, men ibland känns det som så.. Jag vet att du stod ut länge, jag vet att du väntade i år på mig och jag vet hur svårt det var. För det var inte förren du gav upp och lämnade mig bakom dig jag förstod allt du gjort för mig. Ingen ställde upp lika mycket som du gjorde och ingen förstod och brydde dig som du. Jag vet precis vad jag har förlorat och om jag ändå på något sätt kunde bara få dig att prata med mig igen, men jag vet att jag är ett avslutat kapitell som du gått tillbaka till förut. Jag antar att det aldrig mera skulle hända.. Det var aldrig meningen att såra dig, du var bland det bästa i mitt liv och jag saknar dig extremt. Och de senaste dagarna har jag inte kunna tänkt på något annat, de gör ont i hela mig, hur kunde jag vara så dum? Jag kommer alltid minnas allt du gjort för mig

Kommentarer
Postat av: NORDMAN BABY NORDMAN!

nää de finns inga tårar!!!!

2009-03-17 @ 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0