tidsfördriv.

Stulen utav http://annastur.blogg.se


10 favoriter:

Färg: Blått
Mat: Makaroner, lättast så.
Band: the script, nickelback.
Film: hemma bäst
Bok: Det ska bli ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaaf / Ego girl - Carolina Gynning
Sport: Fotboll
Årstid: Vår
Veckodag: Fredag
Glassmak: Picannötkola.
Tid på dygnet: Kvällen

9 för tillfället:
Humör: Tröttast o hungrig.
Smak: ingen.
Kläder: Pjamas.
Bakgrund: grekland.
Nagellack: Inget
Tid: 14.40
Omgivning: mitt rum
Irritationsobjekt: min mage som kurrar.

8 första:
Bästa vän: carolina gladh
Husdjur: kanin
Piercing: Örat
Förälskelse: johan
Musik: hum?
Bil: min röda älskling!
Kyss: johan tror jag, haha

7 senaste:
Alkoholdryck: Smirenoff.
Mat: pizza
Dryck: saft
Biltur: fia körde hem mig från henne.
Kyss: -
Spelad låt: melissa
TV-program: AFV med fia ;D

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: typ.
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Blommiga.
Mat: Soppor
Musik: Metal
Dryck: Öl
Personlighetsdrag: Falskhet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Myste med fia, åt godmat, laga vitlöksbröd, körde mats.
Du kan höra just nu: pappas dator, tvn, mitt tangentbord o mitt hostande.
Du inte kan leva utan: vissa vänner, mat, min telefon, pengar.
Du gör när du har tråkigt:  sitter vid datorn, kollar tv, sover, eller ringer.

3 personer:

Du kan berätta allt för: zophia, mamma och pappa.
Du tycker om: mina favoriter är ju zophia, nath och älin
Du inte gillar: Nämns inte.

2 val:
Kaffe eller te: inget, usch!
Vår eller höst: Vår!

1 önskan: Att bli frisk nu och att de ska vara den 13 mars.
haha de blev visst två ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0