TILL ER ALLA JÄVLAR.

Varför lägger ni er i saker ni inte har ett dugg med att göra? ;o
att ni lägger er i och frågar varför jag och "någon" är osams har ni inte ett skit med att göra och ni gör bara saken värre genom att ringa/smsa och fråga, fattar ni inte det? Folk har inte med andras liv att göra, trodde ni var mera klarna i huvudet än så..


Säger som challes vän, grattis enköping, ni är nu, officiellt, den mest patetiska staden i Sverige...



Jag får fan huvudvärk av allas tjat och skit, av allas skvaller och skit snack. Herregud, lämna mig utanför för jag orkar inte, det finns ingenting som är lika lite värt som att lägga ner tid på skitsnack och osämja. Förstår inte hur ni orkar! ;s

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra sagt, precis allt stämmer!

2009-03-09 @ 21:19:33
Postat av: Barre

Enköping har alltid varit patetiskt. Fattar inte att dem ens klagar på Örsa. >.<

2009-03-14 @ 19:50:23
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0