tisdag och onsdag

TISDAG
Låg och sov typ halva dagen på soffan, var så skönt! Vi har världens skönaste soffa måste jag dock erkänna ;D haha, osv tills pappa den jävla nörden började känna sig uttråkad, så han börjar busa med easton och börjar hoppa på mig och håller på, arg som ett bi får pappa stryk eftersom att jag är mycket starkare än honom ;D haha, sen var jag vaken efter det. Hoppa in i duschen, slängde på mig kläderna och åkte för att jobba, vilket blev en ganska sen kväll, men det var inge folk knappt, så de va bara skönt :) Lekte lite med Sebastian och Svante sen också, haha!
Sen hem, somna ganska snabbt, mådde inte så jätte bra men sov hela natten vilket var underbart eftersom att de brukar jag annars inte göra..

ONSDAG
idag var det halkan som gällde, de gick hur bra som helst, åkte bara med massa killar vilket var lagom skoj men de gick bra :) skönt att ha det gjort, sen efter det åkte vi och hämtade mina sommardäck också, så jag har det gjort. Hemma nu, ska snart kila ut med easton en sväng, sen äta god mat om de finns något sånt hemma, sen dra ner på körskolan för sista teorin, skönt faktiskt men säger som nathalie hade kanske varit bra med flera för man lär sig kanske mera, visst att de är samma sak i boken, men man tar ju inte tummen ur röven och läser den heller, men det är väl dags att börja göra det nu kanske.


sitter och funderar på hur jag ska få mina 1,5 månader att gå, ska väl försöka jobba så mycket som möjligt men det är inte alltid lätt att få tider, känns som att jag typ bara går och lallar, men de är rätt skönt det med! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0