tisdag

innebär att jag är ledig!

trodde dock att jag hade körlektion, men hade skrivit in fel i min almenacka, för denna veckan fanns de ingen, typiskt! så får köra stenhårt med papi och sen ta mina kärlektioner nästa vecka! ska åka till västerås med happy och kolla om man hittar nå kul man kan ha på sig min födelsedags "helg" ;D haha. sen på kvällen ska jag även klippa mig och jag vill inte :( jag vill ha mitt långa hår, men som erika sa, de kommer äta upp håret från topparna och de vill jag verkligen inte!


idag (måndag) har jag varit duktig och städat mitt rum, riktigt ordentligt! Dammat överallt, dammsugit och bäddat rent i sängen osv.. :) jag är såå duktig! Så nu ska jag ta en varm dusch för jag håller på att frysa ihjäl, sen hoppa ner i min sköna säng! GODNATT ALLA KOTTAR OCH KORVAR!



IDAG ÄR DET BARA 10 DAGAR KVAR TILLS MIN 18 ÅRS DAG!



Jusste.. Måste bara säga, jag saknar mina klasskamrater, har inte träffat dom på två veckor och de blir lite tomt faktiskt. jag tycker verkligen om allihopp, även fast de är tjafs ibland och man blir irriterade på varandra imellanåt! men jag kan helt ärligt säga att de finns ingen i min klass som jag tycker illa om, alla är bra på sitt sätt och jag ser verkligen framemot att ta studenten med er HRare ;D love you guys!


Kommentarer
Postat av: elin

duktig tjej, bra att du städat så att jag slipper höra att du vill att jag ska komma och gör det åt dig! :D bara 10 dagar, wohoo! :D love you to <3

2009-03-03 @ 00:15:48
URL: http://eliiinwallen.blogg.se/
Postat av: Nathaalie

ja det är klart att det va om dig ;D ... friskis nästa ;D

2009-03-03 @ 12:03:18
Postat av: josefin

Jotack! är fett taggad:D thihihi

2009-03-03 @ 13:04:28
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0