tisdagkväll

idag är det bara tre dagar kvar och jag längtar efter den här helgen och de har jag gjort så länge jag själv kan minnas. alla som inte är på ditt bästa humör osv, kan stanna hemma för den som förstör min kväll (kvällar), kan dra direkt.

idag har jag annars hunnit med ganska mycket, körskolan, städa lite granna, hjälpt mamma och baka, fixat mitt hår och ska snart ställa mig och baka igen som jag lovat, ida är duktig hon! ;D


 
 
vad ser Hugo, 19 år hos linda rosing liksom? tycker att han kan komma till mig istället, eller? Hahah, nej men jag måste ju bara få säga hur snygg hugo är, han verkar ju vara världens gulligaste kille när man ser hur han är i tv iallafall och sådär skulle jag vilja att min (framtida) kille också var hehe :)

Kommentarer
Postat av: jag

vad ser linda hos hugo :P ?

2009-03-10 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0