träningsvärk ab

Imorse när jag vaknade kom jag knappt ur sängen, så ont hade jag. Såg dock vilket fint väder det var ute, så det vart en timmes promenad med easton :) det var riktigt skönt. sen hem och åt, slängde mig på soffan och halv sov. sen blev det att ut och gå med fia och kajsa sen i ca 90 minuter och nu är jag hemma igen.

imorgon är det svenska nationella som gäller hela dagen, hoppas att det går bra :) efter det blir de hem, byta om och äta mat, sedan dra och träna :)


slänga mig på sängen nu, puss!


Kommentarer
Postat av: NORDMAN BABY NORDMAN!

jaaa, träningsvärk i magggen hihi, men i morgon är de träning igen skööönt faktiskt, ska ut o gå med mor min i morgon också fast på dagen, meen du måste riga mig hihi, ok <333

2009-03-17 @ 22:03:19
Postat av: Barre

Kommit igång med träningen här läsr jag. De var ju jättebra. :D

2009-03-21 @ 14:14:03
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0