12 sanningar

Berätta 12 sanningar om dig själv, i slutet ska du utmana 6 st och
om du inte antar utmaningen kommer du ha otur resten av året.

1. Jag har lovat mig själv att aldrig mer bli kär...
2. Mitt humör kan vända från glad till förbannad på en sekund
3. Jag är beroende utav oboy, får abstinens efter en dag utan det ;s
4. Att blogga är en av de få saker som får mig lugn, konstigt nog..
5. Jag hatar fullkorn, men tvingar mig själv att äta det ändå
6. Jag har svårt att erkänna att jag saknar/tycker/bryr mig om någon.
7. Jag är så skoltrött att jag skulle kunna hoppa av.
8. Min dröm är att få bo i Grekland.
9. jag blir lycklig när jag fått i mig alkohol.
10. Jag sover nog på tok för mycket än vad man egentligen borde.
11. Jag är alldeles för lättretlig och stör mig lätt på småsaker.
12. Jag är duktig på att spara pengar, plus i kanten till mig!

Jag utmanar alla!

Kommentarer
Postat av: Barre

Aldrig mer bli kär? O.o Något som har hänt? Där på 2an har jag märkt av. ^^

2009-03-21 @ 14:17:19
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0