1 maj 2009, fredag.

Lataste dagen på länge, bara legat och soooovit, pappa väckte mig vid fyra och tyckte jag kunde gå ut och ta vara på de sista soltimmarna, så jag la mig ute och sov istället i våran extremt sköna solstol som vi har bäddmadrass på, där sov jag hur skönt som helst till ca 19ºº.. Segade mig in i duschen och på med kläder sen åkte till donken en sväng, förbi martin, ut till bresse och sen hem och nu ska jag sova sönder och de bästa är att imorgon är det lördag, vilket betyder att jag kan sooova bort hela den dagen också ;D haha.


Det går inte att diskutera en sak med någon, när de ända som betyder något är att man har rätt. 

_____________________________________________________
____________________________________

 

Nikke, jag vet inte riktigt om du läser det här men om du gör de, vill jag bara att du ska veta hur glad jag är att jag har dig! Tack för att du alltid ställer upp och bara finns när det väl behövs! Hoppas du vet att jag skulle göra samma sak för dig och gör allt för att du ska må bra! För mig, är du guld värd bror!

Kommentarer
Postat av: snyggingen på bilden ; >

du är så söt.. klart vi håller ihop :D <3

2009-05-02 @ 16:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0