Cypern den 8 juni.

Oj, hoppsan råkade visst beställa en utlandsresa idag, tanken var turkiet från början, då vi skulle hälsa på mina vackra vänner, men vi hamnade visst i Ayia Napa, haha! Så kan det gå när jag och fia sitter framför datorn och har tråkigt, då är man plötsligt 5000kr fattigare och en utlandsresa rikare! ;D haha får se om jag hämtat mig efter studenten tills dess bara, annars äre bara att börja om igen med en veckas partande! ;D

Åka bort över en helg → En helg i köpenhamn → En vecka i Västervik → Utlandet, vet är frågan? → Turkiet → Vårat sista stopp blev Cypern. 

Kanske ska man aldrig börja tänka och drömma sig bort, de var ju bara så att jag och fia skulle kolla genom bilder från när jag var i turkiet förra året, blev att kolla resor, råka klicka lite, vipps så var vi en resa rikare ;D haha sjukt!


IMPULSGREJER IS THE SHIT and i love you!


Kommentarer
Postat av: sofia

Ja riktigt sjukt, men nu sitter vi här, bara att börja packa om 30 dagar :P HAHAHA, faaan va kul vi kommer ha längtar redan kan inte sova! <33

2009-05-06 @ 23:39:33
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: sofia

jaha fan vad jobbigt, ;/ jag gilalde inte jordgubbar förut men lärde mig förra året ;D

2009-05-07 @ 10:54:22
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0