fredag, älskade fredag!

upp och jobba idag, känns på något sätt konstigt att vi börjar skolan på måndag igen, samtidigt skönt för nu har vi verkligen bara det roliga kvar, så känns det iallafall nu, vi får väl se hur de känns när jag väl är där ;D gick och vissla för mig själv också efter emelie som inte hörde, till slut fick jag ropa efter henne, kul o se dig! :) efter jobbet blev de ner på skolan, lämnade in projektarbetet och pratade om det, mötte upp fia, gustav och jimmie för att åka på systemet och säga hejdå till fia för hon åker till stockholm idag och för att jag åker imorgon. träffade sedan min kusin, therese och anishia och satt och pratade med dom om allt och ingenting, sen drog jag och mysan hem till mig och nu sitter jag och spelar medina för henne, jag älskar sagoland! hon har även fått gått igenom min väska tills imorgon så hon kan godkänna o se om det är något som fattas ;D

ikväll blir det mat med moster, morbror och kusin, samt min familj så klart, efter det blir det att möta farmor o kolla på trolleritrollera ;D haha, joe labero som jag fick när jag fyllde år, ska väl se om de är värt det, haha, efter det vet jag inte alls vad som händer, vill göra något iallafall, men frågan är vad?



IMORGON ÄR DET KRYSSNING OCH JAG ÄR TAGGAD TILL MAX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0