Fredag.

Jobbade till att börja med, idag var det rätt lugnt faktiskt med tanke på att vi ändå var tre i servicen :) efter jobbet knatade jag upp och mötte sofia och tora inne på selma där även linda var, snackade skit med dom och lite så, sen åkte jag och sofia till grillby en snabbis, sen ner på systemet och när vi skulle stanna och ta en cigg som de kallas, även fast jag inte röker, haha, så kom de och gick en tjej på gatan som vi tutade, hon blev skit rädd och jag tyckte det var skit kul, sen skrek vi efter, spring och ho tokkutade, jag har aldrig skrattat så mycket, stackars tjej ;D


åkte sedan vidare till emelie och satt där i en timme och snackade om allt mellan himel och jord och hon ville även med på kvällen då vi skulle till linda, så jag och sofia åkte till varsitt håll och gjorde oss iordning för att sedan mötas hos emelie igen, då kom linda upp dit men vi bytte lägenhet lika snabbt till lindas, där de blev alkohol och singstar för fulla muggar, bjöd över killarna från emelies lägenhet på öl spel, bara det att vi glämde bort kortlek, så de blev mera singstar på det.. Linda och Sofia drog på joar men varken jag eller emelie var sugen, så då åkte jag, emelie, johan och reese till statiol och käkade, sen åkte jag hem och sov, hade hur kul som helst som helst, tack tjejer, lär göras om! :)

 
Emelie som "inte ville sjunga" hahah..



Linda och Sofia rockar loss, även tjuvfilm på emelie, haha.
Emelie har andra och fler klipp på sin blogg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0