igår gjorde jag min sista skoldag!

Igår var det min sista skoldag, jag har inte ett prov kvar, alla kurser är avklarade och nu har vi bara de roliga kvar! ;D Så igår var de fackprov först, gick hur bra som helst, jag och elin samarbetar så bra och de var hur toppen som helst. Efter det blev de Poängjakten, vilket inte alls var så kul som jag faktiskt hade förväntat mig tyvärr ;/ inga roliga grejer, saker man skulle göra osv, ett bra tidsfördriv bara.. Bästa var väl att jag fick gipsa hela armen, från axel till fingrarna på akuten, wei ;D haha. Efter det blev de att åka och jobba min första kväll, var inte speciellt mycket folk, vilket betydde att jag fick mera tid att lära mig, blev lite drinkar och så, så det var helt okej :) fick även mitt schema för i sommar, så man har allt sånt inplanerat nu också! :)


Idag blir det kalas hos familjen mattsson eftersom att moster fyller år :) vad som händer sedan har jag ingen aning om, hänta alla mina saker från igår hos oscar kanske, det visar sig. Sen imorgon jobbar jag lunch, sen har jag också helg :) men nu längtar jag mer till måndag, då ska vi på klassresa och det ska bli så grymt kul!



-
Det var just det här jag var rädd för..
De är lätt att de blir fel när man umgåtts med någon en längre tid, intensivt och så, sen när de kommer upp annat och man inte umgås varje sekund lämgre så tror folk att man glömt dom och det blir tjafs? Tycker inte att du ska glömma bort det du satt och sa till mig för inte allt för länge sedan..

Sen gällande en annan sak, mösspåtagningen. Tycker inte att folk som inte tar studenten har något där att göra, inte ett jävla dugg, det är min åsikt. Varför ska annat folk vara där och trängas och ta plats när det är en dag för oss studenter? Jag hade sagt samma sak om det hade varit "som vanligt".. Det är inte riktat mot någon speciell, men kände bara att när jag fick höra att folk skulle gå så, blev jag bara trött. Men det är som jag sagt länge, vissa vill alltid vara med på ett litet hörn, vad saken än gäller verkar tydligen inte spela någon roll..
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0