lång torsdag med dåligt humör.

började med att jag var besviken från igår, självklart. ännu mer besviken idag, men det är smällar man får ta, det finns ingenting i hela världen jag kan göra åt saken och ja, det suger rätt hårt. dock var jag själv nöjd med det jag gjorde och det betyder mycket.

sedan blev det jobb och har jag inte världens sötaste tjejer där? dom fick mig att le direkt och fick mig att må bättre, vi skrattade och pratade om allt annat. blev kvar där en stund med vickan, för jag var snäll och rullade bestick, jag hade inte så mycket annat för mig ändå. mötte sedan upp gustav, fia och emelie nere på min skola och träffade mina kära lärare, och min älskade tobbe, jag bara älskar honom!!


hem och plugga, gjort klart hela mitt projektarbete nu, skönt!



Miss you, wanna kiss you!



PÅ LÖRDAG ÄR DET KRYSSNING, FULLT ÖS MEDVETSLÖS!

Kommentarer
Postat av: sofia

vilkeen fin design bebiis, jaa hihih fan vilken grym lärare ni har :O blev chokad finns såna på riktigt??? ha så jävla kul på kryssningen, glöm inte mig där borta hahah, ses i morgon ändå kommer in med tröjan innan jag drar vidare mot sthlm ;)

Looove



p.s konstigt att de låten kom upp, vsste att de bara va minuter innan den lades upp du är ju tok kär i den hahah

2009-05-14 @ 23:30:30
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0