lördag & söndag

igår var de full fart, riktigt kul var det och människorna var super trevliga, våra lärare hade gjort extra mat så även vi fick, gottgott, dock lämnade dom oss lika snabbt som dom kom med allt, men vi skötte det där skit snyggt! Ville vara kvar längre, men det behövdes inte så jag och jasmine åkte hem till mig och hade lite nostalgi med skolkataloger, satt hemma hos mig till halv tre, sen följde jag med henne hem så hon slapp gå själv.


idag då? jag har nyss klivit ur sängenn, är jätte sugen på världens största frukost, men jag hör att pappa håller på med mat uppe, kan ju endast hoppas på att det är något gott.. idag MÅSTE jag ta tag i att städa, vet inte vad jag gör varje gång efter jag städat men de är lika stökigt dagen efter igen, suck.. måste även packa, imorgon åker vi, vart vet vi inte ön men kul ska vi ha! :) Ska kolla om jag kan ta med mig datorn också..


ikväll blir det mys med fia lotta!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe, filmerna är heta ju ;)

2009-05-24 @ 15:50:59
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: sofia

aa mkt myys :D

2009-05-24 @ 16:10:27
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0