smile bitch, there is nothing you can do.

huvudvärk och mår illa, sen upptäcktes de annat också, jag blir bara less, hade jag aldrig känt såhär hade jag struntat i det, men allt blir knäppt och konstigt när man känner så som jag just nu gör, jag vill inte sätta ord på det än, inte offentligt iallafall.. tycker det är skit jobbigt, så jag ska ta på en film, sova och förtillfället aldrig mer vakna.



Förlåt, jag vet att vi pratade om det, att du inte tycker om "såna" tjejer, men varför måste du vara med andras? ;s  Men det är så svårt att förklara, det har så mycket med de förflutna att göra och du kan inte säga att jag tänker för mycket för hade du varit med hade du förstått. Du vet inte ens hälften som hänt, just därför vill jag att det här ska vara min chans, men nu känns de som att du måste vara med i allt de hela, låter skit löjligt men de här är min chans. För dig låter allt så ytligt, men det är de inte för min del, de har ingenting med matriela saker att göra, för de fanns inte på den tiden. Men jag blir jätte less på sånt här, lite på saker du säger och så, förlåt men jag skulle kunna ge upp nu för stundtals känns de hopplöst, kanske för ingenting, kanske för någonting.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så mycket ;D

2009-05-05 @ 16:23:51
URL: http://linabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0