Stress? Förväntan? Gjädje? Sorg?

Ja, det är väldigt mycket känslor på en och samma gång, nu när man har allt på papper vad som kommer hända en månad framöver, så känner man allt på samma gång.

9 maj studentbal
16 maj, studentkryssning
18 maj, börjar skolan med fackprov. Plus hjälpa västerledens 8or med servering inför deras avlutningmiddag för 9orna på deras skola.
19 - 20 maj, fackprov.
21 - 22 maj lediga.
25 maj, arbetsförmedingen, utbildning don't drink and drive, sedan hemlig klassresa med övernattning.
28 maj, mösspåtagning och festande.
5 juni, S T U D E N T E N!



Jag kommer sakna er, allt vi gjort tillsammans under dessa tre år! Ni har varit den allra bästa klassen man någonsin kunna haft och jag ångrar inte en minut ihop med er! Alla bus, tjafs, all glädje och alla resor vi gjort ihop! Jag kommer alltid minnas er, ni är fantastiska allihoppa!


Endast fåtal bilder av den tiden vi haft tillsammans, och alla är inte med tyvärr ;/



   
  
  
  
  
  
  



HOTELL OCH RESTAURANG 3, STUDENT 2009!

Kommentarer
Postat av: Mami Anna

du glömde min födelsedag... :(

2009-05-06 @ 21:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0