tisdag

kryssningen var helt jävla underbar om man får säga så, träffade sjukt mycket roligt folk, vart en hel del drickande, vilket hela resan egentligen bestod av, jag vill helt enkelt bara tillbaka, bästa kvällen i mitt liv. träffade peter sipern också faktiskt ;D .. dansade, sjöng, var i massa olika hytter där de festades och sedan även i sviterna, en sån skulle man bott i ;) .. de blev att dricka som aldrig förr, när man börjat må bättre på söndagen var de bara att börja om igen, då var de full fest igen, klockan tre på dagen var de fullt med folk på dansgolvet, då var alla redan fulla och glada ;D tänk om de kunde vara såhär varje helg, då skulle livet verkligen vara på topp!


bilder från kryssningen finns nu på facebook och bilddagboken! :)


___________________________________________________________________________
_____________________________________________________

Hoppar säck på studentkryssninge, inte speciellt nyktra.

Martin vs. Ida, jag vann!
Mathias vs. Jasmine, tror Jasmine vann?


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hahaha! Fan va kul de där såg ut! :) <3

2009-05-20 @ 11:59:36
URL: http://paulinae.blogg.se/
Postat av: josefin

Sv: Haha jo jag vet! höll på o dö när jag hörde de! :D

2009-05-20 @ 12:21:40
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

nej, det är sant..

egentligen är det inte många som skiljer sig ifrån mängden heller..

2009-05-21 @ 12:04:42
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0