valborgsmässoafton.

gick upp tidigt, vid åtta för att göra oss iordning, åkte mot uppsala runt halv tio.. blev gränby först med mamma eftersom att jag skulle kolla efter studentklänning och jag har hittat den :) wei! den är helt underbar, jag är super nöjd!


efter de åkte vi in till stan, var i alla möjliga parker osv, tills vi satte oss ner i stadsträdgården, träffade huur mycket roligt folk som helst, hade riktigt kul. vid fyra tiden tog vi buss hem och där träffade jag på jasmine som hade jobbat, så jag satte mig vid henne och pratade, efter buss resan gick de bara utför tills de kom hem massa folk till mig och en kär vän pratade med mig och fick mig på hur bra humör som helst igen, följde med mamma och dom till fanna ip för att kolla på maj-brasan, sen vare bara hem och börja dricka igen, drog sedan vidare hem till martin, där de kom lite annat folk, och sedan ner till joar, jag orkade inte gå så jag drog åt mig en taxi, där jag, gio, thom, viktor och putte skulle åka och få plats och tur är väl att putte är så liten, så han fick ligga i bagagelyckan ;D haha, vidare till att ta ut pengar, möter vi ted, stoffe, jonas, johan och jani och dom, vilket inte är alla gånger heller ;D väl nere på joar mötte jag upp madde, anjana och annika :) dansade och hade enbart hur jävla roligt som helst! kul hade jag iallafall och jag var väl hemma vid fem någongång på morgonen..


länge sen jag hade sån rolig valborg, började halvdåligt, blev skit dåligt och slutade kanon bra, det är tur att man har såna fina vänner och en underbar storebror (trotts att vi bråkar) !


min fina! :)
  
  
  
   


Kommentarer
Postat av: emma

Vilken fin klänning:)

2009-05-01 @ 14:01:20
URL: http://emmaidebom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0