we kiss and make up?

ibland känns de som allt bara skiter sig, de börjar bra, sen så bara finns de inge mer? trodde att jag skulle få slippa denna känsla, att de aldrig mer skulle uppstå, men det är väl som sagt inte lätt alla gånger, tror knappast att de är den sista gången heller..

idag blev de att jobba, sen blev de hem till fia, sen mig, sen fotboll, kul att de har ösregnat så man var ju lagom blöt när man kom till jobbet imorse, JA! Och nu sitter jag här bara, lika trevligt som alltid. blivit erbjuden jobb idag också i stort sätt, riktigt skönt faktiskt.


på måndag börjar skolan, helt sjukt ;o


usch, sämst humör just nu, så jag ska lägga mig och sova, ensam.. på något konstigt sätt vänjer jag mig direkt att sova med någon även fast de bara var en natt, första riktiga natten, en hel natt, det var så mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0