20 sanningar..

om mig själv. Tror knappast jag kommer komma på 20 sanningar om mig själv som är lite smått hemliga som folk rynkar ögonbrynen åt. Let's see..


1. Jag har alltid velat haft en tattuering som är ens superhjälte-ikon.
2. Jag skämms över min röda svullnad under ögat som jag haft sen liten.
3. Jag hatar när man planerar saker och folk drar sig ur.
4. Jag är envis, långsint och är väldigt lätt irriterad.
5. Jag missbrukar ordet "kär".
6. Jag har svårt att tycka om nya människor.
7. Det finns ingen jag berättar allt för.
8. Jag tycker att man ska vara nöjd med den man är.
9. Min Pappa är min bästa vän.
10. Jag tycker att folk prioriterar fel saker i livet.
11. 2004-2006 var den bästa och värsta tiden i mitt liv.
12. Min högsta dröm slår in nästa år.
13. Jag vill ta bort en leverfläck jag har på kroppen.
14. Jag känner att jag fick ett nytt liv sen jag blev 18.
15. Jag är beroende av smör och Sofia är bevis på det.
16. Jag lyssnar ofta på musik som påminner tiderna från förr.
17. För första gången på över tre år, hade jag känslan kärlek.

kommer inte på fler, NÄSTAN 20 iallafall, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0