puss :*

Humöret pendlar hela tiden, så glad samtidigt bara så less.
Trött på detta illamåendet. Så fort jag ätit mår jag illa, det innebär att jag även är ständigt hugrig eftersom att jag kan knappt äta något innan jag börjar må illa och då tar de liksom stopp! Verkligen underbart måste jag säga ;/ .. Innebär även att jag får sockerfall sent på kvällen när jag ska sova.


Hursom helst, nu vill jag bara ha lördag! Bara få träffa dig och vara i ditt sällskap! Dricka, umgås med vänner och köra på en sista utgång innan mitt nya liv börjar, som jag väntat på. Som egentligen kunde börjat igår, men sånt där kommer aldrig i tid.



Måndag, nya vecka, nya tag!



I ♥ U

Kommentarer
Postat av: Malin

Precis sådär mår jag nu. Är du min tvillingsjälv måntro?



Haha, nej. Mitt nya liv har börjat 3 el 4 gånger på en månad, Bra! :P

2009-11-05 @ 09:48:31
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0