helg full av fest och bakfylla.

Fredagen blev de till att jobba kväll, hur segt som helst. Inge folk alls, så det var mindre roligt. Hördes med Elin under tiden och dom skulle festa och gå ut. Jag var också sugen, så javisst. Hem och duscha, åt, och gjorde mig iordning för att sen vidare till Kamilla där det var full fart på allt trevligt folk :) .. Körde något öl spel, sjöng gamla godingar och bara hade allmänt roligt :) Blev sen ner gång på joarblå, där det var nästintill tomt kändes de som. Jag och Elin gjorde de bästa av situationen och beställde shotts, haha. Sen tröttnade vi, så Kamilla, jag och Elin gick till garderoben, där mina tårar rann för jag skattade så mycket. Var en kille som började snacka med Kamilla och hon typ började be han dra osv, det var riktigt kul, haha. Sen blev de torggrillen sen taxi hem.

 

 


(åh, vilken braaa bild på oss Emma, hahaha)


Lördagen, upp och jobba. Försov mig något ;o mådde såå dåligt, men jag kämpade på, på jobbet, haha! Amanda kom sen och hämtade mig, vi åkte vidare och köpte med oss mat hem. Sen blev de att duscha och försöka bli människa ifrån gårdagen tills de var dags att börja om igen. OCh det gjorde vi, men segt gick det. Även då stöp våra planer som vi hade, och det sög totalt och jag blev bara arg och besviken. Tog oss dock ner på Joar iallafall, röjde loss med alla tjejerna vi träffade och beställde dricka + shotts. Såg Hoffmeastro, dom rockade sönder! ;D Men jag och Amanda gav upp sen, så det blev torggrillen, sen mötte vi Anton, som sen drog. Sen kom Limpan och Jocke. Som vi dumpade när taxin kom, haha! Hem och somnade nästintill direkt.

Och idag, vaknade jag fram och tillbaka, men vi gick inte upp förren kvart i tre. Haha, då åkte Amanda hem och jag i panik ner till affären för att inskaffa Fanta, ett MÅSTE dagen efter! Haha. Sen blev de Fars-dag middag, mamma hade lagat, sataymarinerade kycklingspett med jordnötssås, thaigryta och nudel wok, samt bakat Grekiskt Lantbröd, hur underbart gott som helst! Så nu är man så mätt så man nästan spricker, haha!

Nu blir de Final i ensam mamma söker, HÖRS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0