:)

måndag idag, hejaheja!

ledig, vilket jag är glad för, måste ta vara på mina lediga dagar nu för i december kommer jag inte göra annat än att jobba. Kommer inte ha tid över till mycket alls. Är ledig över jul och nyår endast! Men det är bra :) För jag har ju en hel del planer så det är bra med massa extra pengar då!

5 december slår vi upp portarna på Sallad och Sånt, jag hoppas verkligen att det kommer bli en succé! Mitt på torget, plocksallad, fullständiga rättigheter, pajer, ja ni vet sånt :) Skönt med ett miljö ombyte för mig också, ska bli kul, allt nytt man ska lära sig osv :) Kommer bli kanon!


Ikväll ska vi äta middag med Morfar, ska bli trevligt.


Samtalet idag, gav mig faktiskt rätt mycket. Jag får helt enkelt stå ut i två månader till, men det ska jag väl klara av? ;) Jag har ju klarat mig i 3 år hittills :) Känns som att Januari kommer bli 2010's bästa månad. Av många anledningar, men det här är nog den största! Och jag är så glad för nu är det på riktigt!



Carolina, jag tänker på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0