Fin besök av familjen Gladh/Kjellberg :)



Myst med denna lill-kille ikväll.
Hur underbart söt som helst, så himla vacker och mysig.
Om du bara visste, vilka underbara föräldrar du har! :)


-
På ett sätt är det overkligt att du är här, att jag nyss hade dig i min famn.. Eftersom att för inte allt länge sen busade jag och din mamma hur mycket som helst. Även din pappa var med en del gånger. Vi var inte allt för länge sen barn :) Om du bara visste hur efter längtad du är. Du är beviset på att vi börjar bli vuxna och jag längtar att få se dig växa upp Casper! Så glad att din Pappa får fira fars-dag, som jag sa till honom idag :) Och han svarade med ett leende på läpparna, stolt att, Ja fan, jag är ju farsa! :) Du hade aldrig kunna fått bättre föräldrar, du har fått dom bästa!
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0