helg-mys.

hela fredagen spenderade jag nästan i sängen, så trött så jag var värd det :) Pappa bakade hemmagjord pizza, åt och sen så fick jag något ryck och skulle följa med ner på matchen! Kommer ner på jobbet och tänkte bara ställa min väska där så länge, men fick hoppa in och jobba, kände de på mig ;) Sen blev det att kolla på matchen med moster och kerstin :) Åkte vid nio hem till Nathalie och satt där med henne och några och drack några cider och lyssnade på musik. Skrattade åt Jocke så vi alla fick ont i magen och käkarna, haha. Trallade ner på stan och käkade, träffade på folk sen åkte jag hem och sov.


Lördagen var de upp och hoppa, dags för jobb. Efter jobbet åkte jag hem, duschade sen vidare för lördagsmys. Köpte gods, chips och läsk, sen beställde vi pizza också :) La oss i sängen sent in på natten, tills vi fick sällskap av en sällskaps sjuk person, haha! ;D

Jag ville egentligen bara sova ut, men de gick inte så jätte bra, rastlös i kroppen osv, haft en sisådär natt också, haha. Så det blev morgonmys, skulle kunna ligga så varje morgon, så mysigt. Försökte kolla på film, men gick inte så bra. Sen åkte jag hem, gjorde mig iordning och sen vidare till jobbet. HC Vann med 20-0, rolig match (Y) haha. Fick även veta att det är lördagsmatch nästa helg, och det är min helg :) Kommer bli såå kul, längtar faktiskt :) ..



Nu dags för film, som den vuxna man är, ska man ju jobba imorgon!


-
Om du bara visste, du får de att pirra i hela mig
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0