Höst-depp?

Känner mig lat, trött och har sån huvudvärk, ni vet bultande huvudvärk man har när man gråtit husteriskt? ;/ Och inte ett dugg känslig heller, nejnej. Skypade med Sofia, och när vi "la på", var tårarna inte långt borta. Och inte nog med det, så känner jag mig ensam. När kände jag mig ensam sist? Minns knappt när jag gjorde det. Kanske när Sofia åkte, men det är inte alls på samma sätt. Plus, jag tycker att det är skönt att vara ensam. Vad händer med mig? Blir arg, ledsen och glad snabbt, de vänder snabbare än vad man nästan hinner blinka. Jag känner mig skör.



Och pricken över i't var väl ändå att jag fick reda på att det inte bli att träffa min moster från Skottland när hon kommer, Moster hade lovat och lovat både oss alla och Mormor att vi skulle åka upp. Men tydligen inte. Moster Sandra, som jag senast träffade när jag och Carolina var upp och när var det, i 8an alltså 4-5 år sen. När hon väl kommer till Sverige kan man väl ändå offra sig, sen nu när hon fått barn, min kusin också. Jag får se hur de blir, kanske är mamma tillräckligt pigg för att orka sätta sig och köra, men jag tvivlar. Annars får de lösa sig på något annat sätt, för jag längtar efter er och vill träffa er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0