lördags-mys.

Jobbat hela lödagen, varit hur seg som helst på jobbet trotts att det varit en hel del att göra. Bara trött och smått le faktiskt ;/ Inge roligt alls.

Men blev gladare när jag fick reda på att jag skulle ha lördags mys, så nu lånar jag datorn och sitter här i soffan. Vi har nyss ätit, pizza. Jag vet att jag inte får, men det är lördag och ska inte hända igen (a) .. Har köpt chips, godis och dricka också. Ibland får man unna sig faktiskt :) Snart blir det film och kanske får vi mera sällskap, man vet aldrig vad som kan hända en lördag som denna. Nu ska vi mysa vidare.


Imorgon väntas jobb, men inte före en lång natts sömn med trevigt sällskap :)


PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0