Lyckorus.

Blogg-torka, OM!

Är inge roligt alls att blogga längre, blogg-designen är jag så less på att jag bara drar en tung suck över det hela. Men men, idag har jag trotts allt lite att dela med mig av! :D

Först blev det en sväng in på jobbet, lämna papper och kolla in det nya schemat, ännu en gång, haha! Sen blev det upp på stan och träffade min hjärta. Sen mötte jag upp Nathalie och inhandlade lite julklappar, endast kusin och till det årliga paket-spelet som är kvar. Blev till och med julklappar till, hör och häpna, mig själv! Jag har varit snäll i år och jag förtjänar det :) Hahah, snälla jag är!



Jag vill att hela världen ska veta vad jag känner för dig och hur lycklig du gör mig.
Ville bara att tiden skulle stanna när du hade mig i dina armar idag, jag ville aldrig släppa dig.


Kommentarer
Postat av: Sofia - living the dream

öhh ja om du haft pucko!!! jätte dålig uppdatering RIS för de!! hahahahh, rikspucko de är du..

ojoj, vad kul o höra om <3 er :D



looove

2009-11-30 @ 23:00:46
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0