Min vän Linda Eklund ♥

Jag kom och tänka på henne, jag träffade henne faktiskt tidigare idag när jag var in på selma. Var faktiskt ett tag sen vi sågs och umgicks, och jag saknar henne! Vi har så kul ihop, på en sjuk nivå! Hursom helst, här har man varken pratat med människan eller träffats på ett tag, ändå när vi ses så är det som nästintill som vanligt! Och det är en riktig vän! Jag saknar dig Tussan, får snart ses och ta igen lite tid! Snart dags för 2010's första sleep over, 1 januari med trion!
Jag älskar dig Linda, tack för att du finns.





Sofia hjärtat, jag saknar dig!
Kommer bli bäst när du kommer hem!
Jag älskar dig, kom hem kom hem kom hem!


Våran trio, mina bästa vänner! ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia living the dream

hihi tossor :P

2009-11-17 @ 23:05:42
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: Linda Eklund

Min kära hjärtans älskade vän!! Jag älskar dej såå mycket... Lägtar tills sleepovern!! =) jag ringer eller messar när jag e klar på sjukhuset imorgon =/.. PUSS

2009-11-18 @ 16:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0