mysig onsdag.

Idag blev det att gå upp i tid, jag, Carolina och Casper skulle åka till västerås för att glo i affärer och inhandla en del :) Först var vi in på Barnens hus, så att vi kunde kolla vad det var för fel på Caspers vagn då den skakar typ. Medans personalen höll på med papper strosade vi runt, och där hade dom tydligen barn kläder. Man tycker att det är litet med storlek 53, men så såg vi en tröja i storlek 34 och det var såå litet så det var nästan ofattbart att ett barn kan vara så litet. Hursom helst, så beställdes det nya hjul så det blir ordning på det där :) Sen åkte vi vidare och kollade i olika affärer, sen blev det ikea.

Blev till att stanna där och äta/fika och jag myste med Casper, finns inget som kan få mig att le så stort inombords som jag gör när jag ser honom, han är så liten, söt och helt underbar! Kunde inte sluta titta på honom och ville inte släppa honom heller :)

Sen blev de maxi och handla lite, sen hem och nu sitter jag här och försöker få kontakt med min vän Sofia, som enligt mig bor på andra sidan jorden! Ska äta något snart, sen kanske gå ut och gå om jag har ork för det idag. Vädret känns inte som de roligaste direkt. Sen får jag se hur jag gör ikväll med allt! :)




Prins Casper, lilla mys killen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0