Onsdag, a.k Lill lördag.

Blir galen, får inte bort de understrukna i menyn, så himla fult. Får fortsätta att trixa imorgon :)

Idag blev det att jobba, var trött, har varit det hela dagen fast det var så länge sen jag sov så skönt som jag gjorde inatt, helt knäppt. Bakade på jobbet, hoppas på att dom blir nöjda. Imorgon ska jag baka den andra, får se om den blir lika "bra".

Efter jobbet sprang jag, JAG SPRANG så att något som finns i vaden har gått sönder känns de som :/ Så jävla ont. Slänge mig på soffan väl hemma hos N. Pratade gamla minnen, planer och snackade om helgen och bara umgicks. Efter Bålsta matchen kom mina föräldrar och hämtade mig! :) Och nu sitter här jag, ont i benen och så trött, dags att sova skulle jag tippa på.


Imorgon blir det jobb, sen träffa Amanda och sen kanske försöka sola om jag känner för det.
Lyckades även få jobba på söndag, som vanligt.. Min lediga helg, igen!


-
Hoppas på riktigt mys den 5e decemer! :)
-

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0