party-bitches.

i fredags jobbade jag stängning, fanns inte mycket att göra på jobbet kan jag säga, lite tråkigt :/ .. Bytte om och gjorde mig iordning de sista, sen kom Elin och hämtade mig. Vidare till Kamilla där hennes lägenhet var fullsatt av fulla, snygga och trevliga människor :) Alla drack, sjöng och var glada. Jag och Elin var nyktra, men hade det trevligt ändå! Pippi-lotta var även där, så hängde med upp till henne en sväng för att kolla in hennes lägenhet, så stor och luftig, hur fin som helst! :)

Sen blev de ner gång på joar's nyöppning och det var riktigt fint, klass på stället! Tjej-toan var bara så fin och fräsch, bästa var nog "dubbel-toan" eftersom att tjejer alltid går på toa tillsammans, lite roligt sådär! ;D haha. Mindre kul var väl att det finns tjejer som absolut inte kan dricka, inte alls. Som så klart började spy i toa kön, javisst och några blev "träffade" om man kan säga så. Mindre trevligt. Tyckte dock inte att det var många ansikten man kände igen, men träffade på några ny-gamla vänner :) Sen blev de hemgång, och tacka för det. För den kvällen mådde jag inge bra någonstans :/ Det blev en jobbig natt.






Tidig uppgång på lördagen för att åka och jobba, blev en rätt lång dag. En rolig grej som hände var att innan HC matchen så kom det in ett bekant ansikte, Fredrik Sundin! Har inte sett människan på år och dagar, en kille jag gick i grundskolan med :) Riktigt kul. Dock mindre kul att HC spöeade han och hans lag, men det är en annan femma ;) .. Efter matchen så var det pub-kväll som vi hade, dock var jag tvungen att ge upp eftersom att min rygg inte orkade mer, vilket var riktigt synd! :/ Åkte hem, blev tv och sen film, sen sova med det bästa sällskapet :)


Söndag var det att jobba igen, riktigt seg dag, ingenting hände ;s vart var alla? Tydligen så var båda matcherna inställda fick vi reda på sen, så jag och Karolin storstädade på hela jobbet, godisrum, personalrum, matsal och köket. Skinande rent! Dock fick inte lagret sig en omgång, det var på tok för mycket grejer i vägen. Och jag hoppas verkligen att det ser likadant ut när jag kommer till jobbet imorgon! :) Så när vi var klara, gick jag till idrottshuset för att Thom spelade match, som dom vann! Sen blev de hemgång och tvn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0