Stolt över mig själv :)

SÅ GLAD ÖVER MIG SJÄLV, Stolt också om inget annat.
Var ute och gick idag med Easton och Mamma, vi gick, gick och gick.

Hemifrån, upp mot Fanna Golfbanan, sen under en tunnel så man kommer ut mot bilprovningen, Försvarsmakten, upp bakom S1, Järnvägsstationen, Bacho, Sen ner till vatten parken och runt. Sen hem, nere vid Ica gick mamma hem och jag skulle promt gå en mil. Då hade vi gått 8km, (dock händes de som 80km, haha) så jag gick upp på fårtickan, bakom alla villor, över gatan till Fanna Ip, sen bakom Fanna IP, halvvägs till golfbanan och sen hem. Och det blev Lite mer än en mil, JAG ÄR BRA!


Trött och sliten
i kroppen, men tänkte att jag skulle nog ner på Hockeyn iallafall. Är jag hemma kommer jag bara somna och då kommer jag inte kunna sova inatt. Plus att då kan jag glida på jobbet och prata med dom och det är aldrig fel :)

-

Sofia Johansson, Linda Eklund, Carolina Gladh
Nathalie Eriksson, Amanda Eklund & Elin Wallén.
Världens bästa tjejer, så glad att jag har er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0