T i s d a g !

Fick sova ut idag, en liten stund iallafall :) ..
Åt sen mat, sen invänade jag Pappa så vi kunde åka och hälsa på mamma som är på sjukhuset! Hon var ovanligt pigg och är förhoppningsvis snart hemma, antar att hon är bra svullen fortfarande runt magen osv, men man såg att det var mycket som hade tagits bort, vilket det även är! :) Är så glad för din skull att den här operationen äntligen blev av, så som vi väntat i år! :)


Åkte sen och handlade, sen har jag faktiskt städat! Kände mig så extremt rastlös och ska ändå tvätta imorgon! :) Så jag lämnade rummet halvfärdigt, dammsuga och så får jag göra imorgon :) Måste vara fint och städat tills helgen, när man får fin besök! :) Plus att mamma ska väl slippa bli besviken när hon kommer hem! :) 



Hur falsk får man vara? Förstår du vad du har gjort? Du har inte gått bakom ryggen, utan något mycket värre än så! Hur kan du vara så falsk? Du förstår inte vad du har gjort och du komemr få ångra dig, bigtime! Jag är ledsen tjejen, men du måste stå ditt kast nu. För såhär gör du inte mot min vän!




 -
Jag tänker på dig, hur kan man vara så perfekt? ♥
-




Jag saknar & älskar dig, min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Sofia living the dream

äntligen nått att läsa :P jooo alöllt var enklare när man var mindre, men de är kul man kan leva på minnena hela livet :D

2009-11-03 @ 23:42:33
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: Sofia living the dream

inlägget ovanför skulle vara på den andra inlägget!!!:P



Åhh hälsa mamma anna från mig att jag sänder hälsningar från Öriket!!! hahah bra gumman att du städar, hihiih, kul att du upppdaterar lite mer så jag ser vad min ängel gör om dagarna :D hihihihi, tack för allt du sa igår förästen, du fick mig att sova jätte bra!! tack min vän!! I looove you bigtime!

2009-11-04 @ 10:25:50
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0