torsdag :)

gick upp straxt innan tio, satte mig vid datorn och sen blev det frukost och klä på sig träningskläderna! :) Idag blev det 8,7km och massa ärenden samtidigt :) var upp till HSB också, och det lät positivt!

Hsb's kontor ligger uppe i Romberga, så vi kilade in på kiosken som ligger där. Och gissa om det är samma kioskgubbe osm fortfarande äger det, sen jag var pytteliten? Jo men visst. Och han nästan sken upp när han såg mig. Tusen frågor, hur äre? hur mår du? vad gör du? vad jobbar du med? osv osv.. Han tyckte att jag hade blivit såå stor och att det var roligt att se mig. Och jag tyckte precis samma sak :) I den där Kiosken har jag nog varit i mest av alla, sprang alltid dit när jag var liten och bodde i Romberga. Nu med när man är uppe hos Morfar och hälsar på! Så det är faktiskt jätte roligt. Och hans leende och alla hans frågor, gjorde hela min dag! Jag kunde inte sluta le och kan nog inte fortfarande. Snacka om att han har sett mig växa upp :) Riktigt roligt faktiskt.

 

Blev datorn och min älskade Sofia på skype innan jag skulle äta lite mellanmål!
Nu tror jag att jag ska snöra på mig skorna och ut och springa, blir nog gånsta spåret. Drygt att ut och springa bland alla hus mitt på dagen osv. Nej, de gillas inte.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0