Tycker nog att tiden går för fort.

Sitter här och kollar på så gamla bilder, från när man gick i femman och framåt. Herregud.. Flest bilder finns från sjuan och framåt och visst, de är bara sex år sen egentligen. Men mellan sjuan till nian, hände det så extremt mycket. Dom tre åren är för mig en livstid om man tänker tillbaka på hur vi var då. Det var Ida&Carolina tiden. Sen kom även Nathalie in i bilden. Så sjukt mycket grejer vi har gjort och gått igenom. Vissa saker ska man inte ens behöva gå igenom när man är så liten, vissa saker kanske man borde ha väntat några år med. Men det blir lätt så när man bara umgås med äldre :) Och jag ångrar ingenting, för det var den bästa tiden i mitt liv på ett sätt.

Åh vad jag minns den nu med bilder och musik från förr.


Känner mig jätte gammal när jag tänker tillbaka, men är bara arton helt sjukt. Känner mig nästintill tjugofem ;/ haha. Men det var väl den tiden man liksom började växa upp, trotsig tånåring? Haha. Pratade lite med N om det igår, den tiden där ute på landet :) Vilka tider!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0