Bloggar som sagt..

Trött på att blogga, ingen lust alls längre.

Fredag blev det att fira min vän Jenno som fyllde 20 år idag (söndag). Sen blev det utgång på det och jag var nykter. Så jag blev slut rätt tidigt, inte så kul att vara omgiven av fulla, dryga och extremt jobba människor. Varför blir 70% av folket som 13 år när dom dricker? Är jag likadan? hjälp säger jag bara.


Lördag blev det att jobba, sen hem göra mig iordning för att åka ner på stan och möta upp resten av mina jobbar kompisar! :) Fördrink på nya Star Lounge, vidare till Kungsbacken för att äta, riktigt gott! Sen gick vi till Corner och fortsatte där, sen Rolands. Och efter det fortsatte jag och Karolin till Joar. Efter det tog Karro en taxi hem, jag följde med Jenno en snabbis upp till henne, sen vidare till honom.


Söndag, eftersom att det blev som det blev, ledsnade jag och åkte hem vid sju imorse. Åt, sen gick jag och la mig. Och vaknade halv åtta på kvällen igen, fick en chock. Nog för att jag ville sova ut, men jag hade nog räknat med att sova till max fyra på dagen, haha! Men inte det. Så jag gick upp, åt, la mig på soffan och kollade på sex and the city sen satte mig här! Ska hoppa in i duschen nu och sen lägga mig och sova. Ska upp om några timmar för att jobba!



Hoppas att ni haft en bra helg.




Grattis Jenno på 20 års dagen! :)
Även gammelmormor som skulle blivit 93 år idag, vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0