Ett inlägg som kommer ta år att skriva.

För här sitter jag, med tårar som rinner, ont i käkar och mage för att jag skrattar så mycket.
Har fia på facebook chatten och vi pratar om våran fina lilla trio. ♥


Det måste vara ödet som förde ihop oss och lät oss bli bästa vänner. För hur olika vi än är, är vi ändå så lika. Vi har så sjukt roligt ihop att det inte går att förklara. Och när saker och ting är som roligast, har det ofta inträffat något. Hänt någon av oss något, som man sen gärna retas för..


Jag vet inte riktigt vad man ska nämna, jag ska passa mig med tanke på att mina kära vänner Linda och Sofia vet en hel del som kanske inte allämnheten behöver ta del av, haha!


♣ I sommras planerade vi exempel att vi skulle åka någonstans ihop, festa och bara umgås innan Fia lämnade oss för at åka till sitt äventyr i Österriket. Halmstad var det snack om, Öland och lite mer olika ställen. Men mitt schema passade inte in någonstans så Fia och Linda åkte till Gotland. Och vad jag saknade dom, efter EN dag! Så deras första natt på Gotland, bokade jag en resa dit. Så dagen efter på förmiddagen kom jag, oh vilka pinglor jag mötte upp! Den dagen blev en händelserik dag, det var den dagen Linda blev tankad! 



♣ Jag och Fia skulle äta middag med Viktor och Martin en kväll. Vi hann laga mat, äta och lite så :) Hade köpt efterrätt, men vi hann inte till den. Och det kanske Sofia kan förklara varför? Vi blev alla i stort sätt utkastade, eller vi BLEV utkastade. För Sofia skulle minsann få besök. Vi fick vara kvar ett tag, men under den stunden spelade killarna tv-spel och fia stod i duschen, sminkade sig osv. Lagon road var jag! Haha! Så det blev ingen efterrätt alltså!



Vissa gillar obyxmyndia killar, Andra gillar kanske att träffa fler samtidigt? Vissa tycker om äldre män. Vissa är på väg hem, men mötte en okänd kille och tog med han +1 hem. Vissa gillar att ha sex där dom syns, så som på balkong, fält och i bilar. Andra tar med ragg hem från krogen för att ligga, men deckar ganska snabbt och inser på morgonen när hon kommer hem att hon inte ens sätt människan eller vet alls vem han är. En annan försöker få besök av grannen. En annan hittar ragg på krogen, men han var så seg så hon tog rumskompisen istället. Vissa möter skumma killar, som blir kära (enligt dom själva) besatta (enligt oss) och dagen efter dom mötts, får man blommor! Och det stoppade inte där. Den här tjejen dissade en kille för att hon trodde att han drog, i själva verket gick han bara och köpte korv. Så hon tog en ny kille istället, lätt fixat. Någon/några har nog råkat hamnat i säng med någon som redan var upptagen/upptagna. En annan slog vad med en kille, han trodde inte att hon vågade ha sex med honom på väg ner till krogen. Här bangar ingen, upp i skogen så var det klart. Sen fortsatte kvällen som inget hade hänt. En tjej hann ligga, innan hon ens raggat och ens kommit igång på förfesten.


En sak som är säkrast av dom alla, vi har alltid roligt, vi skrattar, tror på varandra och älskar varandra. Och vi ska vara vänner livet ut!






Kommentarer
Postat av: Linda Eklund

SLAMPOR!!!! ;)



Man lever bara en gång eller hur va d fia?

Och att d e i onebying gör väll inget?

3 singlar som lever livet bara...........

So what, im still a rockstaaar!!



Älskar er tjejooor!!=)

Puss

2009-10-22 @ 00:12:29
URL: http://lebloggar.blogg.se/
Postat av: Sofia living the dream

HELL YEAH !!!!

Now we're talking!



joo tack o vi är nog de tre människorna som vissar one life One chanse. MAN LEVER BARA EN GÅNG!!!

Jaa precis, kan de bli bättre??!! jag dog när jag läste, vilka kan liksom? JOO VIII HAHHAAHHAH.



So what, Im still a rockstar!!!!!!



Älskar er flickor!!! :D

PUSSSS

2009-10-22 @ 10:21:19
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: Linda

förresten tjejer.. mina naglar på första bilden???!! hahahahaaa..

VI SKULLE JÄMNFÖRA NU!!! Å ja fia.. jag snackar ÄKTA naglar!! hahahahahaa..

LOve you 2222...



Puss

2009-10-22 @ 23:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0