Föräldrar som skäms?

Jag uppmanar ALLA som har mig på Facebook att ta bort mig. Tydligen finns den igen, konstig nog. Men jag har en ny nu. Så, ALLA ta bort Eleonore Ida Karlsson från Facebook, tack! :)




Kom faktiskt på en sak som får mig att skratta ganska högt för mig själv. Ni satt och skrev en massa skit om att mina föräldrar borde skämmas över mig, Varför ska dom göra det? För att dom har en dotter, som gått upp en klass och tog studenten ett år tidigare? För att dom har en dotter som har ett jobb? För att dom har en dotter som alltid ger väldigt generösa julklappar och presenter? Eller vad? Varför ska dom skämmas över mig? Dom känner mig, finns ingenting att skämmas över.


Och ni om NÅGRA, ska väl inte ens öppna käften om föräldrar som skäms. Ni tre har till att börja med inte ens föräldrar som fortfarande är tillsammans och bor ihop, det gör mina. Vi är fortfarande en familj som håller ihop, den känslan har väl ni aldrig haft? En annan sak, vem av er har en riktig pappa som älskar er och vill ha er? INGEN. Hur kan ni ens öppna käften om föräldrarskap, när ni inte ens har föräldrar som vill ha er.

Mina föräldrar älskar mig, jag var iallafall önskad! Och inte ett misstag som er! :)




(Jag har andra vänner som enbart har en förälder, föräldrar som är skiljda osv. Men ta inte åt er av detta, för det är inte ni som suttit och kastat skit över mig gällande MINA föräldrar! Och ni är desutom bra människor!)






PS, man ska passa sig för vad man säger och absolut till vem!

Kommentarer
Postat av: Paulina

okey, men är inte ni vänner? :S Eller har ja helt fel? PUSS

2009-10-01 @ 14:54:09
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/
Postat av: Emelie Möhlenberg

Håller med dig! <3

2009-10-01 @ 16:12:27
Postat av: BoNiiiTa

Satt & kolla bilder & hitta en bild på dig tillsammans med min son. Kom jag på att jag skulle in på din blogg och kolla. Hoppas du inte e sur på mig för ALLT som va förut, inte för det va värsta grejen så men ändå.



Hur mååårs ?

2009-10-03 @ 00:22:30
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0