Fredag, älskade Fredag!

Vaknade riktigt tidigt imorse, woho! ;o
Gick in till mamma och kollade på tv, slockande i Pappas säng, haha! ;D

Sen upp igen, åt frukost, fixade med lägenhetspapper, sen åkte pappa och jag och gjorde alla mina ärenden på stan! Förbi jobbet och kollade in så dom skötte sig och det var knappt, haha! ;D


Nu har jag även städat, pratat med min älskade Sofia på skype! Lika glad blir jag varje gång jag hör din röst. Hann knappt få igång datorn förren de ringde, lyckliga jag! :) Pratade om allt och ingenting, uppdaterade henne om Enköping, vilket hon inte blev så lycklig av, eller så blev hon det, så även hon får veta vad som pågår? Hur som helst, så länge du har det bra mitt hjärta!


Nu inväntar jag Amanda osv, så vi kan äta mat, hungrig som ett djur. Sen blir det att börja dricka, sen vidare för att fira Elvina som blev 18 i onsdags! Sen vidare ner på Joar skulle jag tro :) Ska bli kul att se hur denna underbara fredag slutar, verkar bli skit bra :)



Imorgon väntar jobb, frukost av världens bästa Karro som varje helg vi jobbar! UNDERBART!



Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ae

det kommer bli bäst <3

2009-10-09 @ 20:04:43
URL: http://amandaekl.blogg.se/
Postat av: ae

det kommer bli bäst <3

2009-10-09 @ 20:04:59
URL: http://amandaekl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0